سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دل پرخاطره
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

دلنوشته های من!!! من همیشه دلنوشته هایم را در اوج تنهایی مینویسم...

نه کسی آنهارا میخواند و نه کسی حال و حوصله ی شنیدن حرفهایم را دارد...

من اعتراف میکنم که من نیاز دارم به خیلی چیزها و یکی از این نیازها محبت است...

کمبود محبت رو شخصیتم تاثیر گذاشته و علاقه شدید و خیلی زود به آدم ها می کنم...

هر کسی که با من بود میخواست جلب نظر کند البته منم تاالان عاشق نشدم ...

فقط نیازم را در آدما میبینم ...

یه حرف کوچکی از دلنوشته هایم:

کسی که نیاز به محبت دارد ...

خندش هم درد میکند ...

خندهایش بسیار تلخ ... و همیشه دل درد دارد ...

صدایش را تلخ میشنود ...

بویش را تلخ می بود...

حساس میشود که همه عالم اورا به زخمهایش میندازند ...

زود گریه خواهد کرد...

همیشه با یه نامردی فکر میکنه که همین نوعی دلشکستنیه و دردش اضافه میشود

انقد پر میشود که از شدت درد اشک از چشمانش می بارد ....

 

شاید دلنوشته هایم ساده باشند و حرف بیشتر از آن هم هست ...

ولی نمیتونم از زخمی که دارم بگویم ...نه عشقه ...

نه چیز دیگه ...شاید به سر کسی نزنه اما تنها حرفی که خوشحالم میکنه ...

و با وجودش زنده ام اینه که بیخیال...**

 

 


[ پنج شنبه 94/12/13 ] [ 1:2 صبح ] [ آیدا جون ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

میگن عشق اول مهمه!!! ولی بیشتر که آدم فکر میکنه، میبینه از اون مهمتر عشق دومه، عشق دوم وقتی میاد که برای اولین بار قلب آدم شکسته... نفس آدم گرفته شده... امید های آدم از بین رفته... که آدم فهمیده همه ی عشق ها تا ابد نمیمونن، حتی وقتی آدم فکر میکرده، امیدواربوده (عشق دوم وقتی میاد که اعتماد آدم دیگه صد در صد نیست...) همیشه فاصله یکم بیشتر نگه داشته میشه.. همیشه آدم یکم مواظب تره.. همیشه باورها یکم بیشتر زمان میبره.. عشق دوم وقتی میاد: که همه ی تصویرهای ذهنی آدم از"عشق" در یک نفر خلاصه میشده و تمام.. میدونین تو عاشق شدن هر چی آگاهی میره بالا سخت تره.. هر چی دیده باشی و شنیده باشی و تجربه کرده باشی، از سادگیت کم میشه و میدونی دلتو باید دودستی بچسبی و به هر کسی ندی... کم کم آدم تشخیص میده، واقعی رو از الکی سطحی رو از جدی، گذرا رو از موندگار... "به عشق دوم باید خیلی تبریک گفت... باید دستش و گرفت و فشرد و بهش مدال تقدیر داد..." چون زمانی تو دل آدم جا گرفت که آدم فکر میکرد، مطمئن بود، شک نداشت.. که دیگه هرگز عاشق نمیشه.......
موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 3
کل بازدیدها: 51541

سیب تم